Banderoles. Pennants. Banderines

jueves, agosto 23, 2012

Feia temps que xafardejant per diferents blogs havia vist habitacions infantils decorades amb banderoles de colors. Realment, no m'ho havia plantejat, ja que normalment les posem únicament en festes infantils. Avui puc dir que les he posat en diferents racons de la casa: l'habitació de l'Elna i també la meva taula de treball, i estic super contenta amb el resultat. Li dóna un toc de calidesa, ja que la decoració de casa és tota en tons blancs i grisos.

Les banderoles de l'habitació de l'Elna estan fetes amb roba, tallades i cosides una a una per la seva àvia (Carmeta, què faríem sense tu...). La roba la vam comprar a la web anglesa http://fabricrehab.co.uk. Allà vaig triar les diferents robes i la veritat és que quan van arribar no em van decebre gens, els colors eren molt fidels als de la web. La meva preferida és la de patchwork rosa.


Hacía tiempo que cotilleando por diferentes blogs había visto habitaciones infantiles decoradas con banderines de colores. Realmente, no me lo había planteado, ya que normalmente los ponemos únicamente en fiestas infantiles. Hoy puedo decir que las he puesto en diferentes rincones de la casa: la habitación del Elna y también mi mesa de trabajo, y estoy super contenta con el resultado. Le da un toque de calidez, ya que la decoración de mi casa es toda en tonos blancos y grises.

Los banderines de la habitación del Elna están hechos con tela, cortados y cosidos uno a uno por su abuela (Carmeta, qué haríamos sin ti ...). La ropa la compramos en la web inglesa http://fabricrehab.co.uk. Allí elegí las diferentes ropas y la verdad es que cuando llegaron no me decepcionaron nada, los colores eran muy fieles a los de la web. Mi preferida es la de patchwork rosa.





El remat el vam fer amb cinta vermella a topets blancs.
El remate lo hicimos con cinta roja con topos blancos.

Les banderoles del meu lloc de treball van ser moooolt més senzilles. Estan fetes amb paper. Vaig escollir la mida que volia (molt més petites que les de l'habitació) i vaig buscar diferents motius per internet. Retallar i enganxar i llestos!!!

Las banderolas de mi lugar de trabajo fueron muuuucho más sencillas. Están hechas con papel. Escogí el tamaño que quería (mucho más pequeñas que las de la habitación) y busqué diferentes motivos por internet. Cortar y pegar y listo!




You Might Also Like

1 comentarios

  1. ohhhh jo tb en vaig fer x l habitació de la Lia! son ben fàcils de fer i queda taaan xulo...

    ResponderEliminar